Työ edistyy aika hitaasti.
Tällä hetkellä suurin ongelma liittyy äänisuunnitteluun. Välillä kiroan typeryyttäni, miksi ihmeessä valitsin aiheen ja toteutustavan, jotka ovat minulle aivan uusia. Kirjan tekeminen olisi ollut helpompaa, vaikka olisin joutunut itse kirjoittamaan tekstitkin.
Olen kyllä opiskellut äänisuunnittelua. Pari vuotta sitten meillä oli ääni ja valo -kurssi,  siitä äänen osuus oli kaksi päivää, joista olin toisen poissa.  Opin, että ääni on aaltoa ja erilaiset mikrofonit sopivat ri tarkoituksiin. Mitä en oppinut on äänitysstudion käyttö.
Olen saanut vähän neuvoja, studio on ehkä varattu minulle ja minulla on ystävä, joka yllättäen kertoi olleensa joskus äänittäjänä. Ehkä selviydyn tästä.

Äänityksen jälkeen pääsen harjoittelemaan ohjaamista ja leikkaamista, tähän mennessä on tullut kokemusta käsikirjoittamisesta ja tuottamisesta.  Ei ole aina hyvä idea haluta tehdä kaikki itse.